1. Czy zapewniacie Państwo darmowe próbkowanie? Jak przebiega proces przygotowywania próbek?
Naszym klientom zapewniamy bezpłatne przygotowanie próbek. Klient może przysłać produkty bądź materiały do naszej firmy, gdzie przetestujemy różne rozwiązania i dobierzemy najlepszy efekt naszych laserów wycinających lub znakujących. Zapewniamy klientom parametry próbek, rysunki detali, raporty z próbkowania, materiały wideo itp. Jeśli będzie taka konieczność, odeślemy próbki do klienta, który pokrywa koszt wysyłki.
2. Jak wysyłane są urządzenia?
Klienci mogą skorzystać z usług własnego spedytora lub spedytora zapewnionego przez naszą firmę.
3. Jaki jest czas dostawy?
Modele konwencjonalne, takie jak uniwersalne systemy tnące CMA, wysyłamy zazwyczaj w przeciągu 7 dni roboczych. Jeśli zamówienie zostanie złożone w szczytowym czasie produkcji, czas wysyłki może się nieznacznie wydłużyć. Informacje o dostawie specjalistycznych modeli można uzyskać u odpowiednich sprzedawców regionalnych.
1. Czy zapewniacie serwis OEM?
Tak.
2. Czy firma Yueming dostosowuje sprzęt do konkretnych zastosowań klienta?
Jest to zależne od zastosowań. Prosimy o kontakt z naszymi przedstawicielami handlowymi.
3. Jak długo trwa nauka obsługi lasera?
Jeśli potrafią Państwo obsługiwać oprogramowanie graficzne, wystarczy kilka minut! Nie dysponujemy własnym oprogramowaniem, tak więc mogą Państwo używać swojego ulubionego oprogramowania do przenoszenia wzorów do grawerowania.
Kilku prób będzie wymagało dostosowanie prędkości i ustawienia mocy do różnych materiałów ale wraz z urządzeniem zapewniamy obszerny przewodnik, w którym zawarte są rekomendowane ustawienia prędkości I mocy do obróbki różnych materiałów.
1. Objaw awarii:
Przełącznik kluczykowy przekręcony, brak reakcji.
Analiza przyczyny:
1) Brak zasilania bądź utrata fazy;
2) Przełącznik powietrza nie jest zamknięty;
3) Wciśnięty jest przycisk awaryjny.
Sposób postępowania:
1) Przywróć zasilanie;
2) Zamknij przełącznik powietrza;
3) Wyłącz przycisk awaryjny.
2. Objaw awarii:
Nie można uzyskać pożądanej głębokości znakowania
Analiza przyczyny:
1) Ostrość nie jest ustawiona na powierzchni znakowanego obiektu;
2) Zabrudzona jest soczewka F-θ;
3) Złe parametry oprogramowania;
4) Wyjątek oprogramowania.
Sposób postępowania:
1) Ustaw ostrość;
2) Wyczyścić soczewkę F-θ;
3) Ponownie ustaw parametry;
4) Zrestartuj oprogramowanie.